Gå til hovedinnhold

Endringer på bloggen

Som dere sikkert ser holder jeg på å endre utseende på nettsiden! Det var aldri meningen at jeg skulle ha den som den var over lengre tid. Blogg knappene med Hjem, tutorial osv funker ikke helt enda.. Men som der ser skal jeg fremover få igang en egen side med tutorials! Her kommer jeg til  å legge ut prosjekter med tilhørende beskrivelser på hvordan man gjør det. Jeg vet det allerede finnes masse tutorials der ute, men jeg har lyst til å lage meg en egen samling her som jeg håper kan komme dere til gode! Alt på ett sted =)
Enn så lenge håper jeg dere har tolmodighet med siden min! Også har jeg endelig fått frem en følg meg knapp! =)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create