Gå til hovedinnhold

Copic lagring/ storage

Siden det ble så mange spørsmål om hyllen jeg har tusjene mine tenkte jeg å skrive en enkel forklaring..! Det er gjort så lett som at jeg fant noen gamle dvd hyller på brukt salg, disse var kjempe store og passet derfor ikke som de var, stygge var dem også.! Så da var det bare å dele dem i to.. På daværende tidspunkt hadde jeg promarker og trengte ikke så mange rader som nå.. Nå må jeg derfor ha 2 hyller på sikt. Du trenger plass til 33 rader med dvd cover for å få plass til alle dine copics.. 

***

Since it was so many people showing interest in my copic storage shelf, im going to write a short blog post about it! It was made real easy.. I found som old dvd shelfs on a used marked online.. So it was almost free of charge...! This was big and really ugly.. We took it apart and cut it in half, then put it together again. At this time I had promarkers, so didnt need so much space.. Now, I need to shelfs if im going to have room for all my markers! But thats okay.. I have 2 more I just need to finish up.. 




Her er prosjektet underveis! Litt saging og maling måtte til, med litt flaks finner man en dvd hylle som passer bedre enn jeg gjorde!
***
Here is the prodject on its way... Some sawing and painting was all that was needed! But with a litle bit of luck you can find a storage more fitting from the beginning! 


Her er det endelige resultatet, som du kan se er det ikke plass til alle tusjene, men enn så lenge har jeg ikke så mange. Har en hylle til stående klar.

***
Here is my finished one with the new lables.. As you can see this is to small, so when i get more markers I need to add one more shelf..! 

Her er dokumentet med alle merkelappene! Jeg printet disse i samme papir som jeg fargelegger på, for best gjengivelse av fargene! Så er det bare å feste lappene under plasten på dvd coveret

This is my document with all the labels! I printed this on the paper I normally color on, for best showing the real color.
After printing and coloring you just fold dem on the dvd cover under the plastic folder..!



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

creative embellishments challenge februar - card

A card for the challenge  Creative Embellishments

Creative embellishments challenge februar - Layout

A layout for the challenge Creative Embellishments

Et skissekort

Dette er laget fra skisse utfordingen som er hos sketchy colors akkurat nå. Jeg synes det var et veldig morsomt kort å lage, når du følger en skisse må du plutselig gjøre noe helt annerledes enn du gjerne pleier å gjøre selv. Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordringer: Sketchy colors Scrapbook stamp society My besties UK Promarker challenge My besties Norge Love to create